Termékek Menü
0
06 1 466 6286

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Azzal, hogy belépsz a www.difiori.hu oldalra, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, a webáruházunknak. Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért.

Kereskedelmi feltételek

Az itt felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott vevőre vonatkoznak.

Áraink magyar forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.

A rendelés leadásával a vásárló tudomásul veszi, hogy az eladó a honlapon megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. Az eladó az ár-, termék- és egyéb változtatás jogát fenntartja.

Virágkötő kolégáink egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a vásárló kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Természetesen a vásárló által kiválasztott termékhez hasonló csokrot kap, mely stílusában, formájában, virágkötészetében garantáltan az, amit választott és amit a webáruházban feltüntetésre került.

A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék, lehetséges, hogy a vásárló által kiválasztott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten. Ilyen esetben az összetevő helyettesítésére kerül sor.

Rendelésfelvétel

A sikeres rendelésfelvételhez illetve kiszálításhoz elengedhetetlen, hogy a vásárló pontos adatokat ad meg. Amennyiben a megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt. Ez esetben az eladó válalja, hogy felveszi a vásárlóval a kapcsolatot és értesíti a helyzetről. Az újabb kiszálításhoz, extra költséget számíthatunk fel a vásárlóval történt közös megegyezés alapján.

A vásárló részéről utólagos visszalépés nem vehető figyelembe, és a már kifizetett összeg nem igényelhető vissza. A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes. Termékhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.

Szállítás

A megrendelt csokor és ajándék szállítását az Di Fiori Virágfutár szervezi. A szállítás alatt, a termék meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása értendő.

A megrendelés és a szállítás közötti időtartam a webáruházban feltüntetett kiszálítási idő értendő. A termék kézbesítése ez időn belül történik. A szállítások idejét nincs módunkban percre pontosan teljesíteni. Abban az esetben, ha a vásárló által meghatározott időpontban nem történik meg a szállítás, akkor kártérítésre nincs lehetőség.

A rövid határidővel érkező rendeléseket, igyekezünk a következő munkanapon kézbesíteni.

A virágkézbesítő, abban az esetben, ha a címzett nem tartózkodik a kézbesítés időpontjában a megadott címen, vagy nem elérhető, akkor egy harmadik személy segítségét is igénybe veheti (például: kolega, recepciós, portás, szomszéd).

Az eladót a teljesítés alól felmentő ok a vis maior és, ha ilyen hátráltató tényező nehezíti meg vagy lehetetleníti meg a szállítást, az eladó megtesz mindent, hogy értesítse a vásárlót.

Az eladó fenntartja magának jogot, hogyha óránként 10 megrendelésnél több érkezik be, akkor a webáruházban feltüntetett teljesítési időközöktől eltérjen.

Az át nem vett termékek újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

A szállítási díjak megfelelnek a mindenkori webáruházunkban feltüntetett dijakkal, és Magyar Forintban értendők.

Kézhez vétel

A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs. Abban az esetben, ha a címzett a terméket visszautasítja, és ez nem a termék, vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvettnek minősül.

Abban az esetben, ha a címzett és kézbesítő partnerünk a küldemény átvételét-átadását más időpontra, vagy dátumra egyeztetik, mint a megrendelő által megjelölt, akkor partnerünk azt a címzettel egyeztetett időben, vagy dátumra fogja kikézbesíteni. Ilyen esetben nincs mindig módunk és lehetőségünk ezt előre tudatni a megrendelővel. Ebben az esetben a terméket átvettnek tekintjük.

Személyes átvétel esetén az eladó a megrendelt és elkészített csokrot, a megrendelésben jelzett átvételi dátum után még 2 napig őrzi meg. A termék romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 2 napon belül át nem vett megrendeléseket selejtezzük és átvettnek tekintjük. Ilyen esetben a vásárló nem jogosult a vételár visszaigénylésére, ahogy az eladónak sem áll módjában a vételárat visszatéríteni.

Visszaküldés

Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, küldje vissza és saját költségünkre azonnal kicseréljük. Az áru visszaküldésére csak akkor van lehetőség, ha erről a vásárló és az eladó előzetesen egyeztetett és megállapodott. Minden, az eladó által elfogadott visszaküldés esetén, a vásárló igényelheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését. Más kártérítésnek helye nincs.

Elállás joga

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján.
A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik illetve a szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor.
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni nyolc munkanapon belül.
Gyorsan romló élelmiszerek vásárlása esetén, nem illeti meg az elállás joga a Vásárlót, amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával!
A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.
Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a web áruház üzemeltetője részére. A vásárló nem kötelezheti az eladót a szállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli!
A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül!
A web áruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket.
A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.
A vételár és a szállítási költség visszatérítésének lehetséges módjait a szolgáltató minden esetben egyezteti a vásárlóval.

Az ár

Az árut, a rendelés idején érvényes áron számlázzuk ki. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát és Magyar Forintban értendők. Azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, kivéve ha az külön máshogy van feltüntetve webáruházunkba, és az egyéb a képen látható ‘tároló edény’ (váza, kapsó) díját, ha és amennyiben az külön a leírásban nincsen feltüntetve.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházunkból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát fentartjuk. Bármilyen ármódosítás a webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben az eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a webáruház felületén, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Adatkezelés

A webáruház használata során a webáruház üzemeltető részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a Maysa Car Kft. alvállalkozója, szerződött partnere (pl: futárszolgálat, a megrendelt termék kézbesítéséhez).

A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat a webáruház üzemeltetője kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja azt a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a webáruház üzemeltetője mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését.
A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az üzemeltető elérhetőségeinek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@difiori.hu email címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a jelen általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jogvita

A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre. A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.

A weblapon megkötött szerződés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.